loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 893 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چه كسی فكر می كرد روزی Mercury Steam سازنده بازی های نه چندان موفقی مثل Jericho به سراغ یكی از محبوب ترین سری بازی های جهان یعنی Castlevania برود و با Konami و هیدئو كوجیما (Hideo Kojima) یك عنوان متفاوت تر از این سری بسازد؟ خب، غیرممكن ها ممكن شدند و اتفاقا Mercury Steam بر خلاف بازی های قبلی خود عنوانی بسیار زیبا ساخته كه شاید به مزاج طرفداران دو آتشه این سری خوش نیاید، ولی مسلما از زیبایی های این بازی نمی توان گذشت و پیشنهاد می كنیم طرفداران Castlevania به این بازی با عنوان Lords of Shadow نگاه كنند.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 706 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (1)

همگی شما کم و بیش با بازی معروف و شهیر Halo آشنا هستید و میدانید که اولین نسخه از این بازی توسط استدیوی قدرتمند Bungie ساخته و پردازش شد.همگان از قدرت ساخت این شرکت انگشت به دهان مانده بودند و تنها واژه ای که به بازی جدید این شرکت میتوانستند نسبت بدهند “شاهکار” بود.تا این که ساخت این بازی به دست استدیوی تازه نفس و موفق Industries 343  واگذار شد که این شرکت نیز توانست به خوبی نسخه ی چهارم را بسازد و یک بازی ارزشمند را روانه ی بازار کنید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 523 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

با فناوری جدید و توسعه صنعت بازی های کامپیوتری و تکنولوژی، بازیسازان قدرت ساخت یک بازی را به دیگر رقیبان خود نشان می دهند که بسیاری از آن ها از پیچیدگی خاصی برخوردار و بعضی دیگر در کمال سادگی بی نظیر هستند. از کودکی آرزوی این را داشتم تا بتوانم احساس یک شمشیرزنی ناب را تجربه کنم، اما هیچ وقت این آرزو به حقیقت نپیوست. مدت ها بعد، بازی ای تحت عنوان Sport Champion ساخته و منتشر شد که در آن می توانستم به کمک یک Move، این کار را انجام دهم، اما زیاد واقعی به نظر نمی رسید. در کنفرانس Microsoft در E3 امسال، عنوانی جدید و خارق العاده معرفی شد که ترکیبی از چند سبک مختلف بود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 590 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از قهرمانان مشهور کمیک های Marvel است که نخستین بار در سال 1997 متولد شد و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های این وادی شد. شاید شبیه ترین شخص به Deadpool، دانته اسپاردا (Dante Sparda) از سری Devil May Cry باشد. طی چند سال اخیر، کمپانی Marvel سیاست های جدیدی مبنی بر احیای شخصیت های خود در سینما و به دنبال آن بازی های کامپیوتری را اتخاذ کرد. با وجود موفقیت در سینما، آن ها هنوز نتوانستند در صنعت بازی از سد رقیب دیرینه شان یعنی DC بگذرند. چرا که آن ها سری محبوب Batman را در اختیار دارند و اخیراً هم بازی Injustice: Gods Among Us را منتشر کرده اند. در ادامه، به بررسی اینکه آیا Deadpool می تواند احیاگر Marvel در صنعت بازی باشد یا خیر، خواهیم پرداخت.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 449 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اتحاد برادران:دو برادر . دشمنان فردا و دوستان امروز با یکدیگر متحد شده اند تا انسان ها را از سیطره شیاطین نجات دهند.داستان بازی ما را به زمان ٢٠ سالگی دانته و در شهر Limbo City ( شهر برزخ )( بین جهان واقعی و قلمرو شیاطین ) خواهد کشاند. برزخ دارای قلمرو پیچیده ایست که به صورت موازی به جهان انسان ها ربط داده شده است . شهر دلتنگ کننده ای که در ابتدا آرام به نظر می رسد اما پس از مدتی شیاطین توانسته اند در یک غافلگیری و نفوذ کنترل اوضاع را در دست بگیرند. زندگی در چنین جامعه ای باعث شستشوی مغزی دانته شده و این جوان خوش تیپ و خوش سیما تا جایی که به یاد دارد زندگی خود را صرف شکار شیاطین و نابودی آن ها گذاشته است . دانته سابقه حضور بین هر دو دنیا را دارا می باشد و توسط هر دو گروه دولت و شیاطین تحت پیگرد است. در این بین شیاطین به رهبری Mundus کینه ای بزرگ از وی به دل دارند و تمامی سعیشان در این است که به هر شکل ممکن دانته را از بین ببرند. در طول همین دوره ها و نبرد های دانته در خیابان های پیچ خورده برزخ ، دانته خود را در مقابل گروهی با نام The Order می بیند. یک گروه کوچک به رهبری برادر بزرگتر و گم شده دانته یعنی ورجیل که کارشان پاکسازی خیابان ها از وجود شیطان هاییست که انسان ها را به بردگی می گیرند.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :


علیرضا ظفری بازدید : 516 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

داستان این بازی قبل از دو بازی که در این مجموعه دیدیم روایت می شود و به همین دلیل با بتمنی جوان و خام و کم تجربه رو به رو هستیم. بتمن ( بروس وین ) در حین مبارزات خود با کسانی که در شهر گاتم اختلال ایجاد می کند با مشکلی بزرگ مواجه می شود. شخصیتی به نام Black Mask برای اینکه بتمن را از سر راه خلافش دور سازد ۵۰ میلیون دلار برای سر بتمن  جایزه می گذارد . با توجه به تریلر هایی که از بازی منتشر شده است شخصیت های جوکر ، Bane ، Dead Shot و Dead Stroke پیشنهاد وسوسه انگیز ماسک سیاه را پذیرفتند و با توجه به بازی هایی که از بتمن در گذشته دیدیم به نظر می آید که شخصیت های پنگوئن و Two Face و Scarecrow هم قصد کشتن بتمن را داشته باشند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 652 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم با عنوان بی نظیری از کمپانی قدرتمند کپکام روبرو هستیم . بازی زیبای  Remember Me عنوان جدید کمپانی Capcom است که به تازگی توسط استودیوی Dontnod Entertainment منتشر شده است . این بازی در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است ، داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه‌ انسان می‌چرخد ، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است ، این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن‌ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد ، و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود. در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 1167 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

او یک قاتل است. به صورت قراردادی افراد مختلفی را می کشد. او در آزمایشگاه های مختلف رشد کرده و اکنون به فردی تبدیل شده که احساس را در کارش دخالت نمی دهد و در کمال خونسردی جان انسان ها را می گیرد. او فرشته سیاهپوش مرگی است که بی صدا می آید و بدون گذاشتن ردی از خودش، ناپدید می شود. او را با بارکدی که در پشت سرش قرار دارد می شناسیم. مأمور 47 به ظاهر یک مرد بسیار با شخصیت می آید، اما او اتفاقات زیادی را تجربه و سختی های زیادی را تحمل کرده است. ما شاهد سرگذشت او بوده ایم و می دانیم که 47 دست به چه کارهایی زده، اما ماجراهای او همچنان ادامه دارد. اینبار 47 به دنبال بخشش می گردد. او می خواهد در نسخه جدید سری بازی های Hitman، به شخص دیگری تبدیل شود تا مورد عفو قرار گیرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 664
  • بازدید سال : 16,174
  • بازدید کلی : 424,178