loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 893 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چه كسی فكر می كرد روزی Mercury Steam سازنده بازی های نه چندان موفقی مثل Jericho به سراغ یكی از محبوب ترین سری بازی های جهان یعنی Castlevania برود و با Konami و هیدئو كوجیما (Hideo Kojima) یك عنوان متفاوت تر از این سری بسازد؟ خب، غیرممكن ها ممكن شدند و اتفاقا Mercury Steam بر خلاف بازی های قبلی خود عنوانی بسیار زیبا ساخته كه شاید به مزاج طرفداران دو آتشه این سری خوش نیاید، ولی مسلما از زیبایی های این بازی نمی توان گذشت و پیشنهاد می كنیم طرفداران Castlevania به این بازی با عنوان Lords of Shadow نگاه كنند.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 648 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Lost Planet نامی نیست که بازیکنان با شنیدن آن هیجان زده شوند. پس از عرضه دو نسخه که چندان هم عالی از کار درنیامدند، خیلی از ما انتظار عرضه دنباله ای از این بازی به این زودی ها را نداشتیم. اما Capcom بازی Lost Planet 3 را معرفی کرد. این بازی فضایی متفاوت نسبت به نسخه های قبلی دارد و اتمسفر اکشن آن، شرایطی مانند بازی Dead Space را به وجود آورده است. Lost Planet 3 تا اینجای کار یکی از سورپرایزهای بزرگ 2012 از سوی Capcom بوده و قرار است که یک تیراندازی سوم-شخص تاکتیکی را پیش روی بازیکنان قرار دهد. داستان بازی بر اساس اکشن و حالت های Survival Horror نوشته شده و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این بازی نسبت به نسخه های قبل شده است.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 1072 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

نسل هشتم كه از آن به عنوان نسل همیشه آنلاین و ارتباط جمعی بازیكنان یاد می شود، با بهره گیری از توانایی های منحصر به فرد كنسول های خانگی و همین طور سازندگان و ناشران بزرگ، قرار است جامعه بازیكنان منزوی را به سوی یك شبكه اجتماعی زنده سوق دهد. البته این ارتباط، از نوع نزدیك نمی تواند باشد و به همان خانه و سیستم های بازی شما خلاصه می شود. اما آن چیزی كه شركت های سخت افزاری همچون Microsoft یا ناشران بزرگی مانند Ubisoft در پی آن هستند، این است كه دیگر مخاطبان خود را به بازی و خانه خود محدود نكرده و جامعه بزرگی از سراسر جهان را برای این دسته كه خیلی علاقه ای به حضور در تجمع های شلوغ ندارند، ترتیب دهند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 621 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

زامبی ها از موجودات بسیار محبوب چه در سینما و چه در صنعت بازیسازی به حساب می آیند. تعداد بازی ها و فیلم هایی كه با بهره گیری از این دسته به موفقیت های بزرگی رسیده اند کم نیستند. زامبی ها وحشت، نابودی، كشتار، خون ریزی و حتی گاهی طنز در غالب عناوین آخر الزمان را به ارمغان می آورند كه هر كدام از این عناصر را می توان در یك اثر مجزا تجربه كرد. یكی از محصولات موفق در حوزه بازی های کامپیوتری، سری Dead Rising است كه به تنهایی دارای تمامی عناصر مذكور زامبی ها در نسخه های مختلف خود است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 777 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

استودیوی تازه تأسیس Undead Labs که از اعضای سابق کمپانی Blizzard تشکیل شده، به عنوان اولین ساخته‌ اش، روی بازی ای با سبک آخر الزمانی کار کرده که State of Decay نام دارد. این بازی که با همکاری Microsoft روی شبکه Xbox Live عرضه شده و مدتی دیگر هم برای PC منتشر می‌ شود، قصد دارد تا فصل جدیدی در عناوین دانلودی به وجود بیاورد. یک بازی Open-World که در آن با دنیایی رو به پایان مواجه هستید، چیزی است که تنها در SoD مشاهده می‌ کنید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 632 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

Square Enix  خیلی دیر به فكر عرضه IP جدید خود برای پلتفرم های نسل هفتم افتاد. اولین سخن ها از بازی جدید این کمپانی قدرتمند با عنوان  Murdered: Soul Suspect  با نمایش تیزی بسیار مختصر، اما تأثیرگذار به میان آمدند و پس از آن، تقریباً هیچ چیز جدیدی شنیده نشد. مدتی پیش، به مناسبت راهیابی این بازی به نمایشگاه E3 2013 دموی تازه ای به همراه اطلاعات بیشتر از بازی به اشتراك گذاشته شد كه با عكس العمل های مثبت بسیاری مواجه گردید. Murdered كه توسط استودیوی Airtight Games در حال ساخت است، پر از ایده های بكر و جاه طلبانه خواهد بود كه به نظر پیش از این، در هیچ عنوان دیگری تجربه نشده اند.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

 

علیرضا ظفری بازدید : 763 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

سری Dead Space قطعاً بهترین عنوان ترسناک این نسل به حساب می آید. در حالیکه تمام بازی های مطرح این ژانر، در این نسل ناکام ماندند، EA و استودیوی Visceral Games با ساخت مجموعه Dead Space جان تازه ای به این سبک محبوب بخشیدند. فضای تاریک و حس تنهایی خاصی که در این سری از بازی ها وجود دارد، توانسته تا بازیکنان را با دنیای جدیدی روبرو کند. حس حضور در اعماق فضا و در شرایطی که تنها راه نجات خودتان هستید، چیزی است که دقیقاً در این سری از بازی ها تجربه خواهید کرد. از E3 سال گذشته که Dead Space 3 معرفی شد، خیلی ها برای تجربه این نسخه هیجان زده شدند و اکنون زمان آن رسیده تا ببینیم که این قسمت به چه صورت بازیکنان را درگیر خود می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 965 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

سری محبوب و خوش سابقه tomb raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که بزودی منتشر می شود، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 655
  • بازدید سال : 16,165
  • بازدید کلی : 424,169