loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 1004 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

XCOM جزو سری بازی های محبوبی به حساب می آید که چند سالی در خواب بود و با Enemy Unknown دوباره بر سر زبان ها افتاد. اما قبل از آن، ۲K یک نسخه اکشن از این بازی را در دست ساخت داشت که مدت ها خبری از آن شنیده نشده بود. بعد از سال ها سکوت، آن ها The Bureau: XCOM Declassified را به میدان آوردند که دیگر یک عنوان استراتژی نیست و یک اکشن بسیار جالب به نظر می رسد. آقای مورگان گری (Morgan Gray) کارگردان این بازی، با حرف هایش همه را قانع می کند که TB: XD واقعاً ارزش بازی کردن را دارد. شما باید به مأمور ویژه، آقای ویلیام کارتر (William Carter) سلام کنید. او در خط مقدم این بازی قرار دارد و شخصیت اصلی خواهد بود.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

کارتر مأمور مخفی ای است که باید علیه نیروهای شوروی فعالیت کند. در سال ۶۲ شما کارهای زیادی را بین رخدادهایی مانند The Bay of Pigs و بحران موشکی کوبا انجام خواهید داد و در این میان است که بیگانه ها پدیدار شده و تمام نقشه ها تغییر می کنند. شما وظیفه دارید تا نژاد بشر را از بردگی بیگانه ها نجات دهید. همچنین باید کاری کنید که مردم از فعالیت های شما باخبر نشوند. هر کاری که در TB: XD انجام می دهید، تأثیر زیادی بر روند بازی می گذارد. شما باید درباره تکنولوژی های بیگانه ها تحقیق کنید تا بتوانید نسبت به آن ها برتری داشته باشید. این بازی یک عنوان کاملاً تاکتیکی به سبک تیراندازی سوم-شخص است.

گری می گوید که بازیکنان باید خوب فکر کنند و این موضوع بیشتر از خوب تیراندازی کردن به درد می خورد. آن ها می توانند در طول صحنه های اکشن، بازی را متوقف کرده و محیط را بررسی کنند تا بتوانند به خوبی از قدرت های خودشان استفاده کنند. در این حالت، باید فکر کنند که در حال تجربه یک بازی آنلاین هستند و به همین دلیل باید همه جوانب را بسنجند. در TB: XD باید مطمئن شوید که همه سربازان از قدرت های خاصی برخوردار شوند. کلاس های مختلفی وجود دارند که بر اساس تکنولوژی های مختلف رشد می کنند. دو نوع مأموریت در بازی وجود دارد که برخی اصلی و داستانی هستند و برخی جانبی که اطلاعات بیشتری از فعالیت های سری به شما می دهند.


گری می گوید: “ما قصد داریم تا داستانی را روایت کنیم که به سرعت روی بازیکنان تأثیر بگذارد. به همین دلیل، تا جایی که توانستیم، این قسمت را خوب طراحی کردیم تا این حس را به وجود بیاوریم.” سیستم تکنولوژی ها و ارتقاء آن ها همیشه یکی از ستون های اصلی XCOM بوده و سازندگان آن را به شکل بالانس شده تری در TB: XD قرار داده اند. شما باید روی پروژه های مختلف تحقیق کنید و به میزان مشخصی از Elerium دست پیدا کنید تا به شما قدرت های بیشتری در ساخت تجهیزات بدهد. برخلاف XCOMهای قبلی، مرکز فوق سری The Bureau چندان قابل شخصی سازی نیست.


همچنین سایر همگروهی های کارتر نیز چندان خودمانی نیستند و نمی توان زیاد با آن ها حرف زد، اما شما در این بازی افرادی را پیدا خواهید کرد که با شما صحبت می کنند و اطلاعاتی از بیگانه های به شما می دهند. تمام حرفه ای های XCOM چند داستان جنگی مختلف برای گفتن دارند که هیچ کدام آن ها شامل از دست دادن سربازها نیست. همرزمان شما به طور خودکار ساخته و شخصی سازی می شوند. آن ها Level Up می شوند و می توانند به خوبی در کنار کارتر مبارزه کنند. TB: XD برخی از قوانین XCOM: Enemy Unknown را شامل می شود. تاکتیکی بازی کردن، پنهان شدن در مکان های درست و انجام تحقیقات مختلف روی بیگانه ها برخی از این قانون ها هستند. گری می گوید که تحقیق روی بیگانه ها و تکنولوژی هایشان تأثیر زیادی روی پیروزی بازیکنان می گذارد. شما در تاریخ ۲۰ آگوست می توانید این عنوان را روی PC ،PS3 و Xbox 360 تجربه کنید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 16,109
  • بازدید کلی : 424,113