loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 1002 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

بسیاری بر این عقیده اند كه DOOM سردمدار و به نوعی پدر اكشن های اول-شخص است، اما حقیقت چیز دیگریست. به هنگام عرضه نسخه سه بعدی Wolfenstein كه پیش از DOOM منتشر گردید، فصل جدیدی در این سبك از بازی ها پایه ریزی شد كه هنوز هم آثار و باقی مانده های آن را می توان در عناوین امروزی به وضوح مشاهده كرد. درست است كه سری DOOM‌ به نوعی باعث محبوبیت این سبك شده و استانداردهای جدیدی را از خود به جای گذاشته، اما حقیقتاً این Wolfenstein 3D بود كه FPS با فضای 3D را بنیان نهاد. از آن اتفاق تا اكنون، سال های زیادی می گذرد و Wolfenstein تنها تداعی كننده خاطرات قدیمی در ذهن هر بازیكنی است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

آخرین نسخه از مجموعه Wolfenstein كه در سال 2009 منتشر شد، به هیچ وجه نتوانست خاطرات خوبی كه از این سری در ذهن داشتیم را زنده كند و با نقدها و بازخوردهای ضعیفی كه بدست آورد، به نوعی یك شكست تلقی شد و برای چند سال این عنوان در سكوت كامل به سر برد. مدتی قبل، نسخه جدیدی از این سری معرفی شد و بسیاری را به آینده و بازگشت این سری محبوب خوش بین کرد. Wolfenstein: The New Order تلاشی برای بازگرداندن محبوبیت و اعتبار از دست رفته این سری محسوب می شود كه قرار است زیر نظر اعضای سابق Starbreeze در غالب استودیوی جدید MachineGames توسعه داده شود.


تا كنون اطلاعات چندانی از سناریوی بازی فاش نشده، اما آنچه مشخص است، داستان TNO همچون گذشته، ریشه در تاریخ دارد. البته نه آن چیزی كه ما به عنوان تاریخ بشریت می شناسیم. نیروی های نازی كه در سال 1960 به رهبری هیتلر توانسته اند جنگ جهانی دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته و حاكم مطلق بخش عمده ای از جهان لقب بگیرند، دنیایی سیاه و پر از ناامیدی را در مناطق تحت سلطه خود بوجود آورده اند. اكنون اروپا بطور كامل فتح شده، اما این پایان جنگ نیست، بلكه شروع ماجراست.


آلمان ها با قصد فتح جهان و برقراری سلطه مطلق خود در سراسر دنیا در حال تجدید قوا هستند و در همین راستا از هیچگونه اقدامی واهمه ندارند و حتی دست به ساخت روبات های غول پیكری زده اند كه آن ها را به خواسته هایشان نزدیك تر كنند. طبیعی است كه چنین دنیای ماتم زده و تاریكی نیاز به قهرمانی دارد تا بار دیگر به وسیله او مصاف نیروهای خیر و شر از سر گرفته شود. این شخصیت، كسی نیست جز ویلیام بلازکوویچ (William Blazkowicz) كه مجدداً بازگشته تا علیه نیروهای متخاصم آلمانی قیام كرده و به همراه هم قطارانش از پیشروی های خطرناك نازی ها در پایان جنگ جهانی دوم جلوگیری كند. گیم پلی TNO علاوه بر تمام پیشرفت هایی كه كرده، سعی داشته تا بر اصالت و ریشه های این سری پایبند باشد و همان ساختار كلاسیك و محبوب گذشته را در غالبی مدرن با استانداردهای روز بازسازی كند.


از ویژگی های قدیمی موجود در این بازی، می توان به نیروها و سلاح های فوق بشری اشاره كرد كه هر چند دستخوش تغییراتی شده اند، اما هنوز هم حال و هوای خاص نسخه های كلاسیك را تداعی می كنند. نكته مثبت جدید، امكان استفاده از تعداد سلاح های بیشتر است. علاوه بر نیروهای آلمانی و ماورایی، روبات هایی هم كه توسط نازی های ساخته شده اند، نقش بسیار پررنگی را در گیم پلی ایفا خواهند کرد و از آن ها به عنوان نماد این نسخه یاد می شود. آن ها می توانند از بزرگترین چالش ها و همچنین امكاناتی برای پیشروی و از بین بردن دشمنان باشند. گفته شده که امكان بالا رفتن از روبات ها و بدست گرفتن كنترل آن ها در بازی وجود دارد.

TNO همانند نسخه های كلاسیك خود و بر خلاف عناوین امروزی، یك اكشن مستقیم نیست و بخش های مخفی-كاری نیز در آن وجود خواهند داشت. مدهای سخت تر و پیچیده ای در مراحل بازی گنجانده شده كه در زمان برخورد، بهترین روش، استفاده از المان های مخفی-كاری و پیشروی به صورت نامحسوس است و هوش مصنوعی و قدرت بسیار بالای NPCها باعث می شوند تا هر بازیكنی این روش را به درگیری مستقیم ترجیح بدهد. ویروس سنگر گیری به این نسخه هم سرایت كرده كه به نظر می رسد ساختاری استاندارد و كاربردی داشته باشد. همچنین كمی طنز نیز چاشنی كار شده و شخصیت اصلی گاهی حركات جالبی همچون بوكر دوئیت (Booker Dewitt) در عنوان BioShock: Infinite انجام می دهد كه در نوع خود می تواند جالب باشد.


این حركات، اغلب پس از نابودی و از بین بردن دشمنان اتفاق خواهند افتاد، اما اینكه وجود چنین ویژگی جدیدی در یك بازی با خشونت بالا تا چه حد می تواند تأثیرگذار باشد، هنوز نیست. بطور كلی، هر آنچه که از ساختار كلی گیم پلی تا كنون قابل برداشت است، مثبت و جالب توجه به نظر می رسد، اما هنوز برای نظر دادن كمی زود است. TNO از نظر گرافیكی هم بسیار زیبا به نظر می رسد و حتی به چشم كسانی هم كه از موتور قدرتمند بازی (id Tech 5) آگاهی كافی ندارند، قابل درك است. به این ترتیب می توان از فیزیك كلی و ساختار گرافیكی بازی اطمینان حاصل كرد. تا به اینجای كار، اطلاعات بسیار اندكی از نسخه جدید سری محبوب Wolfenstein در دسترس است. آنچه كه مسلم است، اهمیتی است كه TNO برای طرفدارن قدیمی این مجموعه قائل شده است.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/06/17 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

جمع کن این وبلاگتو مســـــــــــــخره تو رو چه به وبلاگ نویسی ؟! سرووضع وبلاگتو ببین ! چیه این ؟ اه اه حالم به هم خورد .
پاسخ : با سلام
من در حال سایت نویسی هستم و وقتی برای این وبلاگ ندارم در اولین فرضت دستی به سرو روی وبلاگ می کشم.
با تشکر از نظر شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 16,118
  • بازدید کلی : 424,122