loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

ghalebani بازدید : 1677 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (1)

امسال سری بازی های Need for Speed بیش از سال های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند. دو دلیل برای این کار وجود دارد: یکی اینکه این نسخه با نام Most Wanted عرضه شده و دیگری اینکه استودیوی Criterion Games آن را ساخته است. موفقیت استودیوی Criterion در ساخت Hot Pursuit باعث شده که EA کار ساخت این بازی را نیز به آن ها بدهد تا دوباره شاهد عرضه یک نسخه بسیار خوب دیگر در این سری باشیم.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

گرافیک 

بازی با استفاده از موتور اختصاصی استودیوی Criterion که Chameleon نام دارد، ساخته شده است. این موتور بازیسازی واقعاً در بازی های رانندگی Arcade نمایش های بسیار خوبی از خودش داشته و در ساخته های قبلی این استودیو نیز، این موضوع را مشاهده کردیم. بازی در یک شهر بسیار بزرگ رخ می دهد و سازندگان آن را با جزئیات بسیار خوبی طراحی کرده اند که ما را به یاد Burnout Paradise انداخت. با این تفاوت که Most Wanted نمایش بسیار بهتری دارد. کیفیت بالای بافت ها و استفاده از فیلترهای بسیار زیبا برای نمایش صحنه ها، باعث شده که بازی بسیار عالی به نظر برسد.

طراحی فیلترهایی که باعث می شوند روی دوربین، ذرات باران و گرد و خاک قرار بگیرند نیز زیبایی خاصی به بازی بخشیده و هیجان بازی را بیشتر کرده است. تخریب پذیری اتومبیل ها نیز بسیار عالی از کار درآمده و با برخوردهای مختلف، می بینید که آن ها از قسمت های مختلف تخریب می شوند. طراحی اتومبیل ها نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و دقیقاً همان چیزی است که از استودیوی Criterion انتظار داشتیم. زمین های خیس، نورپردازی های خوب، تغییر شرایط آب و هوایی و روز و شب نیز بازی را دو چندان زیبا کرده، اما تنها مسئله ای که در این قسمت خوب از کار درنیامده، تصاویر پس زمینه بازی هستند. عکس های بی کیفیتی که برای این قسمت طراحی شده، مناظر دور را زشت جلوه می دهند. همچنین وجود کمی افت فریم و دیر پردازش شدن برخی از اجسام، از مشکلات بازی به حساب می آیند.

موسیقی/صداگذاری

موسیقی ها برای یک بازی رانندگی Arcade از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل در Most Wanted جدید موسیقی های بسیار خوبی را خواهید شنید که توسط کریستوفر گرین (Christopher Green) ساخته شده اند. آهنگ های لایسنس شده و ساخته شده برای بازی ترکیب خوبی را پیش روی شما قرار داده اند. افکت های صوتی بازی نیز به خوبی در بازی شنیده می شوند. صدای اتومبیل ها در مکان های مختلف با تغییرات همراه است و صدای موتور هر اتومبیل با دیگری متفاوت است. صدای برخوردها، تعقیب و گریز با پلیس و... نیز بسیار هیجان انگیز و قابل قبول از کار درآمده اند.

گیم پلی

بازی در یک شهر بزرگ اتفاق می افتد و فضایی Open-World را پیش روی شما قرار می دهد. گشت و گذار در یک شهر بسیار بزرگ که می توان در آن با سرعت بالا حرکت و از دست پلیس فرار کرد، می تواند برای خیلی از بازیکنان جذاب باشد. بازی دارای منوی بسیار کارآمدی است که به وسیله آن می توانید به مسابقات مختلف بروید و اتومبیل خود را شخصی سازی کنید و تجهیزات جدیدتری برای آن استفاده کنید. همچنین می توانید مسابقه های مختلفی را برای بازی کردن انتخاب کنید و در آن ها شرکت کنید. برای رفتن به هر مسابقه، تنها مسیر آن را انتخاب می کنید و بازی آن را به شما نشان می دهد تا خود را به آن برسانید.


گیم پلی بازی را می توانیم تا اندازه ای Sandbox نیز نام ببریم. انتخاب مسابقات مختلف و اینکه بازی با توجه به انتخاب های شما پیش می رود، بسیار جالب است. از همان ابتدای بازی کنترل بیش از 41 اتومبیل مختلف را بدست می گیرید که در بین آن ها اتومبیل های بسیار خوبی قرار دارند که مسابقه دادن با آن ها هیجان انگیز خواهد بود. همچنین برای تعویض آن ها نیازی به خرید اتومبیل جدید ندارید. اتومبیل ها در قسمت های مختلف شهر قرار گرفته اند و با پیدا کردن آن ها می توانید اتومبیل خود را تغییر دهید. البته برخی از اتومبیل ها در مکان های مختلفی مانند بام ها و قسمت های مخفی ای قرار دارند که برای پیدا کردن آن ها باید کمی دست به ماجراجویی های سرعتی بزنید.

هر اتومبیل جدیدی را که در اختیار می گیرید، باید تقویت کنید تا به وسیله آن ها بتوانید در مسابقه ها پیروز شوید. مسابقه ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و درجه سختی های متفاوتی دارند. از دیگر قسمت های جالب بازی، ترکیب MW با المان های Burnout است که توانسته گیم پلی ای بسیار هیجان انگیز، جذاب و درگیر کننده را به وجود بیاورد. صحنه های برخورد در طول بازی به شکلی زیبا به نمایش درمی آیند و قسمت های تعقیب و گریز از دست پلیس ها نیز بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز هستند.


البته روند مسابقه ها چندان خلاقانه طراحی نشده و تقریباً مانند سایر بازی های این سبک می ماند. کنترل بازی نیز نرم و روان طراحی شده، اما در سرعت های بسیار زیاد، کنترل اتومبیل ها سخت می شود و احتمال تصادف ها نیز بیشتر می شود. تصادف کردن نیز باعث می شود که در مسابقه ها شکست بخورید و یا عقب بمانید. همچنین در بسیاری از صحنه ها، نورهای سفید رنگی به صورت فلاش روی صفحه ظاهر می شوند که برای تصویربرداری از شما در زمان سرعت های بسیار بالا طراحی شده اند. با این کار، رکوردهای مختلفی را از نظر سرعت در بازی ثبت می کنید، اما همین نورهای سفید باعث می شوند تا کنترل اتومبیل را نیز در برخی قسمت ها از دست بدهید.

نتیجه گیری

نسخه جدید سری بازی های Need for Speed که یک بازسازی بسیار زیبا و هیجان انگیز است، می تواند شما را دوباره پای این سری بنشاند. ترکیب دو بازی NfS و Burnout را به خوبی می توانید در این بازی مشاهده کنید. کاری که استودیوی Criterion به خوبی توانسته آن را انجام دهد.

 

حداقلسیستم مورد نیازبرای اجرای این بازی

OS: Windows Vista (Service Pack 2 and all available windows updates) 32-bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 16,179
  • بازدید کلی : 424,183