loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 519 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

ازی Assassin's Creed IV: Black Flag در یک مراسم خاص و به همراه یک پیش نمایش معرفی شد. البته قبل از این معرفی، اطلاعات این بازی از قبیل تصاویر و تریلر آن به بیرون درز کرده بودند، اما با توجه به این مسائل Ubisoft چند ساعتی را به طور کامل به معرفی آن پرداخت. BF در کارائیب و اوائل قرن 18 رخ می دهد. جایی که جنگ های بزرگی میان کلونی های مختلف در جریان است و قدرت در دست هزاران سربازی قرار دارد که در این جنگ ها شرکت می کنند، اما شما با این اتفاقات کاری نخواهید داشت و در نقش یک دزد دریایی قرار می گیرید. قهرمان بازی ادوارد کنوی (Edward Kenway) نام دارد که پدر هیتم کنوی (Haytham Kenway) و پدر بزرگ کانر (Connor) است.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

 


ادوارد فردی شلخته و بی مسئولیت است، اما روند بازی به شکلی پیش می رود که او با گروهی از Assassinها ملاقات می کند و متوجه می شود که چیزهای هیجان انگیزتری از طلا هم وجود دارند. کنوی دارای کشتی ای است که Jackdaw نام دارد. شما به وسیله آن می توانید به شکل کاملاً تازه ای در دنیای بازی گشت و گذار و سفر کنید. نقشه ای که از Havana که پایتخت کارائیب به حساب می آید تا Kingston که یک منطقه ای انگلیسی است و Nassau که منطقه دزدان دریایی است، ادامه پیدا می کند. دزدان دریایی در BF می توانند پرچم سیاهشان را در مکان های مختلفی برافراشته کنند.


ژان گسدان (Jean Guesdon) که در سمت کارگردان بازی قرار دارد، می گوید: "این بازی متنوع ترین دنیایی را دارد که ما تا کنون آن را ساخته ایم." BF کاملاً با نسخه های قبلی متفاوت است و منطقه های جدید و مسیرهای گوناگونی را پیش روی شما قرار می دهد. دهکده هایی وجود دارند که مردم آن ها تنها ماهیگری می کنند. شما می توانید با مراجعه به آن ها کشتی خود را تعمیر کنید، آن را ارتقاء دهید و مأموریت های جانبی مختلفی را به پایان برسانید. غارهای مخفی مختلفی در بازی وجود دارند که در آن ها می توانید آیتم های کمیاب د فوق العاده با ارزشی را پیدا کنید. با مراجعه به جزایر متعدد، می توانید افراد جدیدی را برای کشتی خود استخدام کنید.

مناطق جنگی شما را با چالش های جدیدی روبرو می کنند و برای اولین بار در این سری، می توانید به محیط های زیر آب نیز بروید. Jackdaw دارای سکوی پرشی است که به شما اجازه می دهد در لحظه کشتی را ترک کنید و به داخل آب بپرید. می توانید کشتی های شکسته را بررسی کنید تا گنجینه های آن ها را بدست آورید. حتی می توانید نهنگ صید کنید! کشتی شما در BF از اهمیت بیشتری برخوردار است و دیگر تنها با آن مأموریت های جانبی مانند آنچه در ACIII وجود داشت را انجام نمی دهید. گسدان می گوید که کشتی در BF حکم شخصیت دوم بازی را دارد. کنترل آن همانند چیزی خواهد بود که در نسخه قبلی تجربه کردید.

شما سایر افراد را می بینید که روی عرشه کارهای مختلفی انجام می دهند و می توانید به وسیله دکمه های مختلف به آن ها دستور دهید. هر چقدر از افراد خود فاصله بگیرید، بدتر مبارزه می کنند و بیشتر کشته می شوند و در نتیجه کشتی را از دست می دهید. شرایط بد آب و هوایی و طوفان های متعدد باعث می شوند تا برخی از خدمه کشتی از بین بروند. Ubisoft می گوید که بازی همچنان با موتور Anvil Next ساخته شده که در مقایسه با ACIII تغییرات زیادی داشته است. تغییر شرایط آب و هوایی در سرزمین ها به شکل کاملاً داینامیک طراحی شده است. BF یک روند Sandbox عالی را در مناطق پر آب خود پیش روی شما قرار می دهد.

کشتی های مختلفی در بازی طراحی شده اند که مبارزه با آن ها چالش های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهند. بعضی از آن ها بیش از 100 عدد توپ در خود دارند و کافی است که جلویشان قرار بگیرید تا ریز ریز شوید! البته ادوارد همیشه یک دوربین جاسوسی با خود دارد که به وسیله آن می تواند شرایط مبارزه را بررسی کند. سرزمین های Havana به بزرگی شهرهایی چون Rome و Florence هستند و در آن ها می توانید کارهای پلتفرمر مختلفی انجام دهید. جنگل های استوایی آنقدر زیبا طراحی شده اند که گشتن در آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. می توانید به مکان های قدیمی Mayanها بروید و اسرار مختلفی را کشف کنید.

شخصیت ها و اتفاقات تاریخی همیشه بخش مهمی از این سری از بازی ها بوده اند و BF نیز دارای اتفاقات خاص خودش است. اشخاص معروفی مانند بن هورنیگلد (Ben Hornigold) و چارلز وین (Charles Vane) را در بازی مشاهده می کنید که از مشهورترین دزدان دریایی تاریخ هستند. المان های پلتفرمر نسخه قبلی که در آن از بین درختان عبور می کردید، بسیار مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل در این نسخه باید امیدوار باشید که چیزی بهتر از آن را تجربه کنید. سیستم مبارزه ها بسیار سریع تر شده و ادوارد می تواند به سرعت با شمشیر و تبر مبارزه کند و سپس سلاحش را به هفت تیر تغییر دهد. همان طور که می دانید، در ACIII داستان دزموند (Desmond) به پایان رسید و دیگر او را در BF نخواهیم دید، اما در این نسخه بازیکنان خود را در نقش یکی از اعضای ناشناخته کمپانی Abstergo مشاهده می کنند که به وسیله Animus روی تاریخچه خانواده کنوی تحقیق می کند. Ubisoft هنوز درباره این قسمت توضیحات زیادی نداده، اما به نظر نمی رسد که دیگر مأموریت هایی در زمان مدرن را در BF مشاهده کنیم.


Ubisoft اعلام کرد که در بازی Assassin's Creed IV: Black Flag فرد جدیدی از سازمان Abstergo فعالیت خواهد کرد. آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismael) کارگردان بازی به این موضوع اشاره کرد که یکی از کارمندان سازمان Abstergo جانشین دزموند مایلز (Desmond Miles) در این بازی می شود.Assassin’s Creed IV: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ برای PlayStation 3, Xbox 360, PC, و Wii U و از همه مهم تر نسل بعد عرضه می شود و این بدان معنا است که طرفداران Assassin’s Creed قادر خواهند بود تا قسمت چهارم را احتمالا با گرافیکی بالاتر در کنسول های PlayStation 4 و کنسول بعدی xbox تجربه کنند.


البته طبق خبر های جدید نسخه pc این بازی با چند هفته تاخیر عرضه می شود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 2,318
  • بازدید سال : 17,828
  • بازدید کلی : 425,832