loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 976 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

سری محبوب و خوش سابقه tomb raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که بزودی منتشر می شود، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

اولین تریلری که در E3 سال گذشته از Tomb Raider به نمایش درآمد، نفس ها را در سینه همگان حبس نمود و از آن بهتر نمایش فوق العاده اش درE3 امسال بود که دیگر جای هیچگونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. سازندگان خوش ذوق Crystal Dynamics دست به خلق لارایی زده اند که خلق و خویی تازه دارد و داستانش کمی متفاوت روایت می شود که در عین حال بهتر از همیشه به نظر می رسد. در Tomb Raider دیگر با یک ماجراجوی کارکشته طرف نیستیم! لارای جوان ۲۰ ساله پس مدت کوتاهی فارغ تحصیلی، تازه در اول راه است و راهی سفری می شود که در آن به دنبال ماجراجویی است. او در گذشته خود هیچ اکتشافی نداشته و یک جوان خام و بسیار آسیب پذیر به نظر می رسد.


داستان بازی از جایی آغاز می شود که لارا به خدمه کشتی ای به نام Endurance ملحق می شود تا سفر پرمخاطره خود را آغاز کند. مثلث برمودایی که در قسمتی از اقیانوس آرام وجود دارد، بارها و بارها حادثه آفرین بوده و اینبار برای Endurance و لارای جوان مشکل ساز می شود که باعث نابودی و غرق شدن کشتی می شود. البته در اولین سانحه، لارا جان سالم به در می برد، ولی از ناکجا آباد سر درمی آورد. او پس از مدتی به هوش می آید و خود را در میان تکه های شکسته کشتی می یابد که در ساحل یک جزیره ظاهراً زیبا و آرام رها شده است. اما آنچه مشخص است، این است که لارا باید راه نجاتی برای خود پیدا کند تا از این جزیره مرموز جان سالم به در ببرد.


اولین نکته ای که تمرکز زیادی روی آن در این بازی شده، همان مقوله تلاش برای بقا است. لارا در جزیره ای گمشده است که هیچ رحمی ندارد و تمامی موجودات و انسان های ساکن آن دشمنان او محسوب می شوند. در چنین موقعیتی باید از تمامی امکانات موجود در محیط ها و گاه امکانات دشمنان، علیه خودشان استفاده کرد، زیرا اولین اشتباه آخرین آن خواهد بود. هر گونه درگیری و نابودی مهاجمان، برای لارا امتیازهایی را به دنبال دارد که در ادامه موجب کسب مهارت و تجربه برای او می شوند. قطعاً پس از مدتی بازی و پیشروی، تفاوت لارای جدید با آن دختر خام و بی تجربه اول بازی را احساس خواهید کرد، زیرا پس از پیمودن راهی دشوار و پرخطر به مرور زمان، لارا به یک ماجراجوی جان سخت مبدل می شود.

 مانند سومین نسخه از سری Assassin’s Creed امکان شکار حیوانات با استفاده از تیر و کمان در بازی وجود دارد که ظاهراً اهمیت ویژه ای به این بخش از گیم پلی داده شده، تا جایی که در مراحلی از بازی برای بقا نیاز به شکار حیوانات خواهید داشت. در جزیره ای مرموز همه نوع تله اعم از طبیعی و مصنوعی وجود دارند که عبور از آن ها گاه دشوار می شود. دنیای بازی بسیار بزرگ به نظر می رسد و بیشتر مراحل آن ساختار خطی دارند که این امر کمی با مقوله تلاش برای ادامه بقا تناقض دارد. البته در مراحلی از بازی امکان گشت و گذار وجود خواهد داشت.


تمام فصل های متفاوت بازی همگی در یک کلام فوق العاده بوده اند. از ماجراجویی های درون مقبره های تنگ و تاریک گرفته تا بخش های چتربازی در بین درختان سر به فلک کشیده با ریتمی تند و دیوانه کننده که بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی به نظر می رسند. به طور کلی در گیم پلی Tomb Raider همه چیز کامل است. از قابلیت بهره گیری از دو سلاح سرد و گرم گرفته تا اکشن فوق العاده و ناب آن که واقعاً بی نظیر است. دومین نکته ای که پس از مدت کوتاهی می شود به آن پی برد، گرافیک و فیزیک عالی بازی است که به واقع خیره کننده است.

بازی سرشار از میان پرده های سینمایی فوق العاده است و گاه احساس می کنید که در حال تماشای فیلم سینمایی هستید. افکت های صوتی هم که کاملاً عالی و پویا طراحی شده اند. صدای شلیک گلوله یا صدای آبشارها همگی طبیعی هستند. به علاوه، از نقاط مختلف جزیره هم صدای پرندگان به گوش می رسد که حس و حال یک جنگل تمام عیار را به بازی می دهد. صداگذاری شخصیت ها، مخصوصا خود لارا هم با شخصیتی که برای آن پرداخته شده، همخوانی دارد. صدای یک دختر جوان که کاملاً احساس اضطراب و ترس آن محسوس است.


در نهایت می توان گفت که Tomb Raider جدید برای کسانی که به هر دلیلی موفق به تجربه Uncharted نشده اند، بهترین گزینه است و بسیاری از خاطرات دوست داشتنی گذشته را زنده می کند.

نتیجه گیری

از همان نمایش های ابتدایی مشخص بود كه Tomb Raider حرف های زیادی برای گفتن دارد. Crystal Dynamics نشان داد كه حتی در این نسل هم می توان عنوانی خلاقانه ساخت كه با وجود صحنه های دراماتیك، همگان را تحت تأثیر قرار دهد. عناوینی همچون DmC و Tomb Raider ثابت كردند كه بازسازی مجموعه های بزرگ، ایده بسیار خوبی است که می تواند جان تازه ای به هر سری کهنه کار ببخشد.این بازی در تاریخ 5 مارچ سال 2013  برای کنسول های xbox 360 و wii u و pc و play staion 3 راهی بازار شود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8 32bit/64bit
DirectX 9 graphics card with 512Mb Video RAM
AMD Radeon HD 2600 XT
nVidia 8600
Dual core CPU
AMD Athlon64 X2 2.1 Ghz 4050+
Intel Core2 Duo 1.86 Ghz E6300
1GB Memory 2GB on Vista

سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی رو بهترین کیفیت:

Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
AMD Radeon HD 4870
nVidia GTX 480
Quad core CPU
AMD Phenom II X2 565
Intel Core i5-750
4GB Memory

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 2,128
  • بازدید سال : 17,638
  • بازدید کلی : 425,642