loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 762 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

سری Dead Space قطعاً بهترین عنوان ترسناک این نسل به حساب می آید. در حالیکه تمام بازی های مطرح این ژانر، در این نسل ناکام ماندند، EA و استودیوی Visceral Games با ساخت مجموعه Dead Space جان تازه ای به این سبک محبوب بخشیدند. فضای تاریک و حس تنهایی خاصی که در این سری از بازی ها وجود دارد، توانسته تا بازیکنان را با دنیای جدیدی روبرو کند. حس حضور در اعماق فضا و در شرایطی که تنها راه نجات خودتان هستید، چیزی است که دقیقاً در این سری از بازی ها تجربه خواهید کرد. از E3 سال گذشته که Dead Space 3 معرفی شد، خیلی ها برای تجربه این نسخه هیجان زده شدند و اکنون زمان آن رسیده تا ببینیم که این قسمت به چه صورت بازیکنان را درگیر خود می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

داستان

ما با شخصیت آیزک کلارک (Isaac Clarke) ماجراهای مختلفی را سپری کردیم. او را از سفینه USG Ishimura نجات دادیم و موجبات فرارش از شهر Sprawl را فراهم کردیم. اما Dead Space 3 در بخش داستانی دست به یک سنت شکنی زده و از 200 سال قبل از اتفاقات این سری از بازی ها شروع می شود. ما به سیاره Tau Volantis می رویم و برای اولین بار در این سری، کنترل شخصیتی غیر از آیزک را به دست می گیریم که تیم کافمن (Tim Kaufman) نام دارد. او به همراه فردی دیگر که در پشت بی سیم با هم در ارتباط هستند، راهی را پیدا کرده اند که به واسطه آن می توانند تهدید The Marker و Necromorphها را برای همیشه از بین ببرند.

اتفاقات زیادی برای کافمن رخ می دهند تا اینکه موفق می شود خودش را به مرکز فرماندهی برساند. در حالیکه او فکر می کند هنوز راهی برای متوقف کردن Necromorphها وجود دارد، فرمانده او ژنرال ماهاد (General Mahad) خلاف این موضوع فکر می کند. به همین دلیل او کافمن و سپس خودش را می کشد و نقشه آن ها ناکام می ماند. پس از این پیش درآمد، بازی به زمانی بازمی گردد که ما دوباره آیزک را مشاهده می کنیم. او در Lunar Colony به سر می برد و باز هم تنهاست، اما اینبار قصد ندارد که خودش را درگیر ماجرای دیگری کند. آیزک می خواهد از Necrpmorphها و Markerها فاصله بگیرد و دیگر کاری به آن ها ندارد، اما اطلاعاتی که او از Markerها دارد، باعث شده تا همچنان فرد بسیار مهمی باشد.


به همین دلیل گروهی به خانه او هجوم می آورند و سعی می کنند تا را متقاعد کنند که با آن ها همکاری کند. این گروه از دو نفر به نام های رابرت نورتون (Robert Norton) و جان کارور (John Carver) تشکیل شده و از طرف الی (Ellie) سراغ آیزک آمده اند. از طرف دیگر، گروهی از اعضای دولت نیز که همچنان قصد دارند تا با استفاده از Markerها به قدرت و دانش بی انتها برسند، سعی می کنند تا آیزک را از بین ببرند. در این بین آن ها برای لحظه ای موفق می شوند تا او را دستگیر کنند. رهبر این گروه فردی به نام جیکوب دانیک (Jacob Danik) است و پیش روی آیزک یکی از Markerها را فعال می کند تا دنیا دوباره با خطر و تهدید Necromorphها روبرو شود.

اما آیزک در لحظه ای که این گروه قصد کشتنش را دارند، فرار می کند. او سرانجام خودش را از Colony خارج می کند و راهی سفینهUSM Eudora  می شود. داستان بازی بسیار زیبا بیان می شود. آیزک همچنان از تأثیراتی که Markerها روی او می گذارند، رنج می برد و توهم های همیشگی اش را در این قسمت هم تجربه می کند. او اینبار آمده تا پایانی برای اتفاقاتی باشد که در دو نسخه گذشته آن ها را پشت سر گذاشته بود. بازی دارای فراز و نشیب های بسیار جالبی است و روند سینمایی آن بیشتر از نسخه های قبلی شده است. داستان به شدت هیجان انگیز است و المان های ترس و اکشن به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند تا بازیکنان بتوانند ماجرای عالی ای را تجربه کنند.

گرافیک

استودیوی Visceral Games همچنان از موتور اختصاصی خودش در این بازی استفاده کرده که نتیجه آن شکل گیری یک بازی بسیار باکیفیت و عالی از نظر جلوه های بصری و گرافیکی شده است. از همان لحظه ای که بازی شروع می شود، شما غافلگیر خواهید شد. برای اولین بار در این سری، در محیط های باز نیز قرار می گیرید. محیط ها آنقدر با جزئیات و زیبا طراحی شده اند که جایی برای گله باقی نگذاشته اند. شاید فکر کنید که مجموعهDead Space  به دلیل اینکه در فضاهای بسته در جریان بودند، دارای Draw Distance خاصی نیستند، اما در این نسخه مشاهده می کنید که چه در فضاهای باز و چه در فضاهای بسته، محیط های پس زمینه بسیار وسیعی برای بازی طراحی شده اند.

به طور مثال، در سرزمین های برفی، می توانید کوه ها و شهرهایی را مشاهده کنید که در انتهای آن صحنه قرار گرفته اند یا می توانید از داخل سفینه ها، بیرون را تماشا کنید و سایر قسمت های سفینه، اجسامی که در فضا معلق هستند و کره های دیگر را ببینید. نورپردازی نیز در Dead Space 3 دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده و یکی از قسمت های عالی آن به حساب می آید. در برخی صحنه ها، نورهای رنگی مختلفی را مشاهده می کنید که روی محیط تأثیر می گذارند و حتی سایه ها نیز بر اساس آن ها تغییر می کنند. نوری که از کلاه مخصوص آیزک می تابد نیز اثر فوق العاده ای روی محیط های مختلف می گذارد.


Light Shaftهای فوق العاده که در کنار Lens Flareهای بسیار زیبا قرار می گیرند، صحنه های بی نظیری را در این عنوان خلق کرده اند. سیستم ذرات (Particle) بازی نیز بسیار عالی طراحی شده است. در صحنه های مختلف مشاهده خواهید کرد که جرقه ها، انفجارها، دود و المان های مختلفی در محیط بازی شکل می گیرند که بدون بروز کوچکترین مشکلی اجرا می شوند. طراحی بوران و برف و تأثیری که روی شخصیت های بازی می گذارد نیز شما را شگفت زده می کند. برف به خوبی با حرکت آیزک و سایر شخصیت ها حرکت می کند و این بخش حس خوبی را به شما خواهد داد. کیفیت بافت های بازی بسیار بالا است.

با توجه به محیط، می توانید جزئیات بسیار خوبی را در آن ها مشاهده کنید. درها و دیوارهای رنگ پریده، پوست پوست شده، زنگ زده و... به لطف بافت های باکیفیت بازی، عالی به نظر می رسند. شخصیت های بازی از چندظلعی های (Polygon) بسیار زیادی تشکیل شده اند و حتی در نزدیکترین حالت نیز کیفیت خود را از دست نمی دهند. تکنولوژی Mo-Cap برای صورت شخصیت ها باعث شده که به خوبی احساس را در صورت آن ها مشاهده کنید. طراحی دشمنان بازی نیز خوب صورت گرفته و تنوع Necromorphها همچنان جلب توجه می کند. در کل Dead Space 3 نه تنها مانند نسخه های قبلی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است، بلکه توانسته از بسیاری از بازی های این نسل در این قسمت قوی تر ظاهر شود و دقیقاً آن چیزی باشد که از یک عنوان سال 2013 انتظار می رود.

موسیقی/صداگذاری

موسیقی های Dead Space 3 در مقایسه با نسخه های قبلی، هم تنوع بیشتری دارد و هم هیجان بالایی را به بازی منتقل می کند. همچنان قطعات توسط جیسون گریوز (Jason Graves) ساخته شده اند، کسی که اثر جدیدش را در Tomb Raider خواهید شنید. تجربه گریوز در ساخت موسیقی های سری Dead Space باعث شده تا ما در این نسخه آهنگ های فوق العاده ای را بشنویم. موسیقی ها توانسته اند تا خودشان را به یکی از المان های گیم پلی نیز تبدیل کنند. آقای جیمز هانیگان (James Hannigan) نیز در این بازی به آهنگسازی پرداخته که قبلاً موسیقی های بازی هایی مانند Command and Conquer: Red Alert 3 ،The Lord of the Rings: Aragorn's Quest، سری بازی های Harry Potter و بسیاری از بازی های EA را ساخته است.

موسیقی هایی که در صحنه های اکشن به گوش می رسند، نه تنها هیجان را افزایش داده، بلکه باعث شده تا ریتم سینمایی بازی به خوبی احساس شود. افکت های صوتی بازی مانند انفجارها، صدای Necromorphها و صدای های محیط به شکل خوبی با روند بازی هماهنگ شده اند و توانسته اند فضاهای عالی ای را شکل دهند. صداگذاری روی شخصیت های بازی نیز به مرحله جدیدی وارد شده است. استفاده از بازیگران هالیوودی باعث شده تا این قسمت بسیار خوب از کار دربیاید. صداپیشه شخصیت آیزک، آقای گانر رایت (Gunner Wright) بوده که در فیلم هایی مانند J.Edgar ،Love و.. بازی کرده است. در کنار او، بازیگران دیگری مانند ریکاردو خاویرا (Ricardo Chavira) در نقش کارور، سونیتا هنری (Sonita Henry) بازگیر فیلم Star Trek در نقش الی و سیمون تمپلمن (Simon Templeman) در نقش دانیک حضور داشته اند. این افراد و سایر صداپیشه های بازی توانسته اند دیالوگ ها و روند داستانی را بسیار جذاب کنند.


گیم پلی

در Dead Space 3 با المان های جدیدی در گیم پلی بازی روبرو می شوید. سازندگان در این قسمت، برای اولین بار صحنه های کاملاً اکشن و محیط های باز را با المان های نسخه های قبلی ترکیب کرده اند و نتیجه این شده که شما در طول بازی تنوع بسیار خوبی را مشاهده می کنید. اما رفته رفته، بازی شما را به دنیای قدیمی ای می برد که در نسخه های قبلی قرار داشت. باز هم در سفینه های مختلف قرار می گیرید. مبارزه با Necromorphها همچنان بخش کلی بازی را تشکیل می دهد و زنده ماندن از دست آن ها و انجام کارهای مختلف، تنها راه پیشرفت شما در بازی خواهد بود.

در طول بازی همچنان با معماهایی روبرو می شوید که بیشتر مربوط به راه اندازی یک دستگاه یا هک کردن سیستم های مختلف هستند. برای اولین بار در این سری از بازی ها آیزک می تواند ملق بزند و با نیم خیز شدن پناه بگیرد. این قابلیت ها در زمانی که با دشمنان انسان مبارزه می کنید، بسیار کارآمد هستند و حتی از قابلیت ملق زدن نیز می توانید در مبارزه با Necromprphها استفاده کنید. هوش مصنوعی آن ها در این بازی بهتر شده و نه تنها از جلوی تیرها جاخالی می دهند، بلکه می توانند شما را محاصره کرده و تکه تکه کنند. می توانید Necromorphها را با قدرت های خود فریز کنید و در این حالت آن ها را با Plasma Cuter تکه تکه کنید. همچنان قطع کردن پاهای آن ها در اولین برخورد، بهترین راه برای پیروز شدن است.

حتی خود آیزک نیز به سایر دوستانش این موضوع را یادآوری می کند. صحنه های اکشن، نه تنها ضربه ای به بازی وارد نکرده، بلکه وقتی آن ها را تجربه می کنید، متوجه می شوید که این قسمت حتماً باید به بازی اضافه می شد تا ما شاهد نوآوری در گیم پلی باشیم. در محیط بازی آیتم های مختلفی پخش شده اند که با جمع آوری آن ها نه تنها می توانید سلاح های خود را تقویت کنید، بلکه می توانید با آن ها سلاح های جدیدی نیز طراحی کنید. همچنین نقشه سلاح های مختلفی نیز در محیط بازی قرار گرفته که با پیدا کردن آن ها می توانید یکی از سلاح های اصلی بازی را بسازید. هر سلاحی را هم که خودتان درست می کنید، به عنوان نقشه یک سلاح جدید، ذخیره می شود.

می توانید سلاح هایی درست کنید که به طور مثال هم دارای Plasma Cuter هستند و هم تیراندازی می کنند. چنین کارهایی به شکل بسیار متنوعی در بازی طراحی شده و بازیکنان آزادی عمل خوبی در این قسمت خواهند داشت. اما این موضوع کمی گیج کننده طراحی شده و شاید برخی از سلاح هایی که تولید می کنید، کارایی خاصی نداشته باشند و شما تنها منابع خود را هدر داده اید. این موضوع شاید تنها مشکلی باشد که در این عنوان با آن روبرو می شوید. بخش Co-op نیز برای اولین بار به این بازی اضافه شده است. زمانی که Dead Space 3 را به این صورت بازی کنید، جزئیات داستانی بیشتری به آن اضافه می شود.


البته این بدان معنا نیست که داستان در حالت تک نفره ناقص یا گنگ روایت می شود، بلکه در قسمت Co-op اطلاعات بیشتری درباره رخدادهای بازی دریافت می کنید. بازیکن دوم در نقش کارور قرار می گیرد و در کنار آیزک به ماجراجویی می پردازد. همچنین در حالت دونفره، بازی شما را با سورپرایز جالبی غافلگیر می کند. برای شخصیت کارور اتفاقات زیادی رخ می دهند و آیزک مجبور می شود تا برای مدتی از او محافظت کند. این المان ها باعث شده که بخش دونفره بتواند ارزش دوباره بازی کردن را داشته باشد. البته برای اولین بار بهتر است که بازی را به شکل تک نفره تجربه کنید و برای بار دوم آن را به صورت دونفره بازی کنید، چرا که هر دوی این قسمت ها تجربه های خاص خودشان را با همراه دارند.

نتیجه گیری

Dead Space 3 یک بازی واقعاً شگفت انگیز به حساب می آید که می تواند شما را از هر نظر غافلگیر کند. بجز مشکلاتی که در زمینه ساخت سلاح های مختلف ممکن است با آن روبرو شوید، بازی بسیار خوب اجرا می شود. Dead Space 3 یک عنوان عالی برای سال 2013 به حساب می آید که با نوآوری های خاص خود، علاقه مندان به بازی های ترسناک را جذب خودش می کند

این بازی برای کنسول های xbox 360 و PS 3 و PC عرضه شده است.


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

OS: WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7
* CPU: 2.8 GHz processor or equivalent
* RAM: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 256MB Video Card and Shader Model 3.0
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

 

سیستم پیشنهادی جهت اجرای بهینه این بازی

OS: WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7
* CPU: Intel Core 2 Duo 2.6GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 631
  • بازدید سال : 16,141
  • بازدید کلی : 424,145