loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 620 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

از هر نظر که بخواهید بگویید، BioShock: Infinite یک عنوان بسیار خوب به حساب می آید. یک بازی هوشمندانه از نظر طراحی هنری و استفاده از تکنولوژی های مختلف که باعث شده محیط ها به شکل بسیار جالبی غیر طبیعی به نظر برسند. دنیایی زیبا که بسیار با دقت کار شده باشد را در کمتر بازی ای می توان مشاهده کرد. صداگذاری ها واقعاً عالی هستند. از موسیقی ها گرفته که المان های تاریخی مهمی در آن ها دیده می شوند تا افکت های صوتی که حالت ماشینی این شهر را به شما نشان می دهند، بسیار گیرا از کار درآمده اند. مبارزه ها بسیار عالی هستند و فرمول بسیار جالبی دارند که باعث شده شما به شکلی کاملاً تازه ای سرگرم شوید.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

با همه این تعریف ها، شاید خیلی ها منتظر یک اما در Infinite باشند. تنها قسمتی که شما را با این مسئله روبرو می کند، عمق داستانی آن است که واقعاً هوشمندانه نوشته شده و از جمله بخش هایی است که می توان ساعت ها درباره آن بحث کرد. در 6 سال گذشته، سریال های زیادی ساخته شده اند که می توانند ذهن شما را برای چنین بازی ای آماده کنند و  Infiniteدر این قسمت شما را با چالش روبرو می کند. بازی در شهری رخ می دهد که کلمبیا نام دارد و توسط دولتمردان آمریکایی تأسیس شده و جایی است که قرار است از هر گناهی مبری باشد و رهبر آن، فردی زمینی به نام زاکاری کامستاک (Zachary Comstock) بوده که به عنوان پیامبر شناخته می شود.


داستان Infinite واقعاً شما را تحت تأثیر قرار می دهد. هر تغییری که در بازی رخ می دهد، با جلوه های گرافیکی شگفت انگیزی همراه است که در نوع خودشان بی نظیر هستند. برای اولین بار که محیط ها را مشاهده می کنید، می خواهید چند دقیقه ای را به تماشا بنشینید و چیزهای منحصر به فرد و غیر معمول آن را ببینید. شما به شکل جالبی وارد کلمبیا می شوید. البته ممکن است این شک باعث شود تا برخی از قسمت های جالب بازی مانند یک مجسمه طلایی را مشاهده نکنید. سپس وارد مسیری می شوید که شمع های بسیاری در آن قرار گرفته اند که با عبور شما خاموش می شوند.


نمادپردازی ها در کلیسایی که این شمع ها در آن قرار گرفته اند، بیداد می کنند و این همان هیولایی است که در Infinite نهفته است. این بازی التماس می کند که آن را شروع و آنالیز کرده و در باره تک تک قسمت های آن صحبت کنید. از همان ابتدا، شما درگیر هماهنگی بی نظیری می شوید که در بازی وجود دارد و همین موضوع به خوبی به سایر قسمت ها نیز می رسد و در مبارزه ها نیز آن را مشاهده می کنید. تمام چیزهایی که در Infinite مشاهده می کنید، به شکل کاملاً طبیعی ای با هم هماهنگ هستند. قبل از اینکه کسی متوجه شود، شما به این موضوع پی می برید که پوسترهایی که در سرتاسر کلمبیا قرار گرفته اند و خالکوبی روی دست شخصیت اصلی، نشانی از چوپان دروغین (The False Shepherd) است.


این موضوع را زمانی متوجه می شوید که درهای نژادپرستی را در سرزمین آزاد کلمبیا مشاهده می کنید. شما با این خالکوبی به دشمنی برای این شهر تبدیل می شوید. اتفاقات زیادی در بازی رخ می دهند که این شهر را به مکانی نفرت انگیز تبدیل می کنند و کم کم شما مجبور می شوید تا اولین تصمیمات خود را در بازی بگیرید. آیا در برابر قساوت از خود واکنش نشان می دهید؟ آیا سعی می کنید تا عدالتی که در ذهن دارید را اجرا کنید؟ یا آیا چشم هایتان را به روی این اتفاقات می بندید؟ اما موضوع اینجاست که Infinite بازی انتخاب ها نیست. تمام انتخاب های بازی غالباً زودگذر هستند و به نوعی یک امکان جالب است که به شکل هوشمندانه ای در این عنوان پیش روی شما قرار می گیرد و برای شما چند پایان مختلف را به نمایش درمی آورد.

این انتخاب ها به طور مثال اینگونه هستند: آیا کودک را می کشید؟ بله، خیر! هر انتخابی که در بازی انجام دهید، در نهایت عدم تحمل شما را به نمایش می گذارد. شما در Infinite بر اساس پیشگویی ها، نابود کننده کلمبیا هستید و این موضوع از همان لحظه که مبارزات آغاز می شوند، آشکار است. بسیاری از انتخاب ها به راحتی فراموش می شوند، اما صحنه هایی که مشاهده می کنید، تأثیرگذار هستند. Infinite عنوانی است که خشونت را به شکل ساده و با خلاقیت زیادی به تصویر می کشد. شخصیت بوکر دوایت (Booker Dewitt) یک دزد است و قدرت های جادویی و فیزیکی خاص دنیای Infinite باعث می شوند تا او فرصت های زیادی را پیش روی خودش مشاهده کند. اولین قدرتی که او بدست می آورد، Electric Bolt است.


قدرت های شما در این بازی Vigor نام دارند و در واقع کاربرد آن ها همانند Plasmidها در نسخه های قبلی است. اما Vigorها قابلیت های دوگانه دارند. یکی از این قدرت ها Devil’s Kiss نام دارد که می تواند برای شما نارنجک یا مین درست کند. این موضوع بستگی به این دارد که آیا LT (در نسخه Xbox 360) را سریع فشار می دهید و یا آن را نگه می دارید. حتی به وسیله قدرت هایی که دارید، می توانید دشمنان خود را با مرگ آنی روبرو کنید و آن ها را در کمتر از یک ثانیه از بین ببرید. مبارزه با دشمنان بزرگتر، چالش های بیشتری را پیش روی شما قرار می دهند و قدرت انسانی بیشتر و ارتقاهای گران قیمتی را می طلبد، اما هر چقدر از قدرت های سنگینی استفاده کنید، تأثیر بسیار بد آن ها را روی خود مشاهده خواهید کرد.

گیم پلی بازی از جایی که الیزابت (Elizabeth) و Sky-Lineها به بازی اضافه می شوند، لایه های پیچیده تری را به نمایش درمی آورد و چالش برانگیزتر می شود. Sky-Lineها مسیرهای ارتباطی کلمبیا به حساب می آیند که شما را به قسمت های مختلف نقشه بازی خواهد برد، اما استفاده از آها باعث می شود تا دشمن موقعیت شما را شناسایی کند و در این لحظه مشاهده می کنید که آن ها درخواست کمک می کنند. همچنین لایه آخری که در گیم پلی بازی وجود دارد، حرکت بین دنیاهایی است که الیزابت راه به آن ها را باز می کند. این قابلیتی است که کل پیش زمینه داستانی بازی بر اساس آن پایه ریزی شده است.


در این دنیاها نیز با مبارزات مختلفی روبرو می شوید که همه آن ها مکانیزم اصلی بازی را شامل می شوند. الیزابت می تواند به چند دنیای مختلف دسترسی داشته باشد و در آن ها کارهای خاصی انجام دهند. او تأمین کننده سلاح و سلامتی شما نیز هست. همکاری الیزابت و بوکر Infinite را واقعاً جذاب و دیدنی کرده است. رابطه این دو شخصیت به دلیل پیش زمینه داستانی بازی، بسیار خوب است. تنها مشکل، اینجاست که رابطه ها در این بازی کمی غیر واقعی به نظر می رسند که با المان های علمی-تخیلی به خوبی این خلاء را پر کرده اند. Infinite طرح سفر در زمان و تئوری کوانتوم را در هم می شکند و چند دنیای بسیار جذاب را پیش روی شما قرار می دهد.

همچنین داستان بازی به شکل عجیبی هم ساده به نظر می رسد که در مبارزه با Bossها این موضوع را متوجه می شوید و هم آنقدر درگیر کننده می شود که باید آن را در ذهن خود بررسی کنید. این بازی از آن عنوان هایی به حساب می آید که دوست دارید درباره آن صحبت کنید و به بخش های مختلف داستان بپردازید. Infinite پتانسیل بالایی در این قسمت دارد رازهای زیادی در آن نهفته هستند. همچنین نباید از دیالوگ های بسیار زیبا، گرافیک خوب، فضای هنری و صداگذاری فوق العاده آن غافل شویم. Irrational قطعاً با Infinite تمام آن چیزی که از BioShock می شناختیم را پشت سر گذاشته، اما دوست داریم که آن ها نسخه های دیگری از این سری را نیز راهی بازار کنند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 684
  • بازدید سال : 16,194
  • بازدید کلی : 424,198