loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 1116 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

پس از مدت ها انتظار، سرانجام نخستین تریلر WWE 2K14 منتشر شد و چیزی که در طول این چند روز در فضای مجازی شاهد آن بودیم، نارضایتی هواداران این سری بود که گاهاً مقصر آن را 2K می دانستند. اما در این تریلر علاوه بر نقاط ضعفی که در بخش گرافیک مشاهده شد، نکات مثبتی هم به چشم می خوردند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد. این را هم باید در نظر گرفت که این اولین نمایش بازی است و تا روز انتشار، قطعاً بهتر و کامل تر خواهد شد. اولین نکته قابل توجه در ابتدای دمو، نورپردازی دقیق تر نسبت به گذشته است. قطعات آهنی بالای رینگ، رنگ های خاصی به خود می گیرند که این رنگ ها بسته به نوع تم کشتی گیر منتخب شما و سالن مورد نظر، تغییر خواهند کرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

البته در نسخه سیزدهم این سری که توانست نمرات رضایت بخشی از سایت های بزرگ دریافت کند هم چنین تغییراتی وجود داشتند، با این تفاوت که خود شما می توانستید در بخش اصلاح یا ساخت Stage، نورپردازی را تغییر دهید. مسئله بعدی، اضافه شدن پله های مخصوص ورود تماشاچیان به سالن است که با توجه به احتمال وجود گروه Shield در این بازی، طبیعی به نظر می رسید. زیرا این گروه از طریق این پله ها وارد سالن می شوند.

در خوش بینانه ترین حالت، می توانیم نتیجه بگیریم که WWE 2K14 قصد دارد تا برای دومین بار، مبارزات را به میان تماشاچیان بکشاند. نسخه 2007 این سری محبوب، این اختیار را به شما می داد که با شکستن کناره های رینگ، به میان تماشاچیان روید و یا حتی از سالن خارج شوید. با توجه به اضافه شدن بخش OMG به نسخه سیزدهم بازی، 2K فرصت مناسبی برای بازگرداندن این قابلیت به بازی دارد.


شاید همه طرفداران سری WWE، با این جمله موافق نباشند، اما SmackDown vs. RAW 2011 بهترین گرافیک را دارا بود. ویژگی ای که در نسخه دوازدهم و سیزدهم به کلی کم رنگ شدند. جلوه های بصری ای نظیر عرق کردن یا سرخ شدن پوست پس از مبارزه های طولانی، از مزیت های خوب نسخه یازدهم به حساب می آمدند. حال با پخش تریلر WWE 2K14، به نظر می رسد که این قابلیت به بازی برگشته است. متأسفانه یکی از بزرگ ترین معضلات این سری، باگ های زیادی هستند که صرفاً مسابقات شما را از حالت اصلی خود خارج می کنند، اما به نظر می رسد که باز هم شاهد باگ های بدتری هستیم.


در بخشی از دمو، دست های دو کشتی گیر کاملاً درهم پیچیده بودند! نکته قابل تأمل، وجود OMGهای بیشتر است که با توجه به بازخوردهای مثبتی که از آن در نسخه قبلی مشاهده شد، احتمالاً WWE 2K14 قصد در تکامل این حرکات دارد. در نمایش بازی دیدیم که رایبک (Ryback) دو کشتی گیر را همزمان Shellshock کرد یا شان مایکلز (Shawn Michaels) با پرتاب رقیبش به آسمان، ضربه تمام کننده خود را اجرا کرد. شاید برای برخی از کشتی گیرها OMGهای مخصوصی در نظر گرفته شده باشد. یکی دیگر از مواردی که در تریلر مشاهده شد، باز هم حضور دو گزارشگر همیشگی WWE است که گویا قصد ندارند جای خود را به شخص دیگری بدهند! در مسابقات رسمی WWE گزارشگران فرانسوی زبان هم به سالن افزوده می شوند که متأسفانه تا به حال شاهد آن در بازی این سری نبودیم. نکته دیگر، لباس هایی است که هواداران بر تن خود می کنند که طبق اولین دموی بازی، آن ها لباس های کشتی گیرهای محبوبشان را پوشیده بودند.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اشکان در تاریخ 1392/06/12 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

مرسی لطفا بگید این بازی کی در ایران میاد با تشکر لطفا جواب بدیدشکلک
پاسخ : با سلام
این بازی در تاریخ 7 آبان برای کنسول های ps3 و xbox 360 عرضه می شود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 16,288
  • بازدید کلی : 424,292