loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 647 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

ناگهان صدایی مهیب شنیده می شود و ما یك هیولای بسیار بزرگ فلزی را مشاهده می كنیم كه از مركز انفجار بلند می شود و در همین راستا Reaperها حمله می كنند. شپرد تصمیم می گیرد تا نیروهای خود را به عقب ببرد. در حالیكه به سمت دشمنان شلیك می كند، افراد گروه هم وی را همیاری می كنند. همه افراد سوار یك هاوركرافت می شوند و در حالیكه شپرد پشت یك Machine Gun نشسته، در حال فرار كردن از دست ربات غول پیكر هستند. ربات با سرعت آن ها را تعقیب می كند و شپرد در حال تیراندازی است. نكته بارزی كه در این صحنه مشاهده می كنیم، گرافیك زیبای بازی است. BioWare اینبار توانسته سیاره مادری ما را به بهترین شكل طراحی كند و ما طبیعت آشنای زمین را مشاهده می كنیم.


خورشید از دور دست می تابد و بازتاب نور آن از پشت ربات غول پیكر، بسیار زیبا است. طراحی شخصیت ها هم خیلی بهتر از قبل شده است. پس از یك تعقیب و گریز نفس گیر، ربات آتش می گیرد و از پا درمی آید. در حالیكه سكوت همه جا را فرا گرفته و همه چیز تمام شده به نظر می رسد، ربات دوباره با صدای تیری از جای خود بلند شده و دوباره تعقیب آغاز می شود. سكانس بعدی، به منطقه ای سبز با آبشارهای زیبا می رود كه یك پایگاه بزرگ در وسط آن است. شپرد و هم تیمی هایش وارد آنجا می شوند و در این لحظه، Reaperها به پایگاه حمله می كنند. اكشن بازی همچنان همان سبك لذت بخش قبل را دارد. تیراندازی و سنگر گیری بسیار جذاب و لذت بخش است.


همینطور كه سفینه های دشمن در اطراف فرود می آیند، شپرد با هم تیمی های خود همچنان پیش می رود. هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی كار شده است. آن ها به موقع سنگر گیری می كنند، از جلوی گلوله ها جاخالی می دهند و خود را هیچ وقت در تیررس شما بدون سنگر و پوشش رها نمی كنند. دست راست شپرد یك تیغه بسیار تیز دارد كه در نبردهای نزدیك ظاهر می شود و شما می توانید با یك ضربه آن، دشمن را از پا درآورید. راوی نمایش، نحوه كاركرد این تیغه را توضیح می دهد و اشاره می كند كه سیستم انتخاب اسلحه بازی همچنان مثل قبل بصورت دایره ای است. در قسمت Power Wheel هم می توانید به نیروهای خود فرمان دهید كه به كجا بروند و در چه مكانی سنگر گیری كنند.


راوی در مورد هوش مصنوعی قوی بازی صحبت می كند كه هم یاران خودی و هم دشمنان خیلی بهتر عمل می كنند. او می گوید كه اینبار دشمنان كنترل بیشتری بر نبردها دارند و بر مبنای طرز بازی كردن شما، استراتژی مبارزه خود را تغییر می دهند. مبارزات خیلی سخت تر و چالش برانگیزتر از قبل شده اند و اینبار قابلیت Customize كردن اسلحه هم به بازی اضافه شده است. در بعضی Benchهای خاص، شما می توانید همانند Dead Space اسلحه خود را روی میز گذاشته و تغییرات ظاهری و عملی به آن ها بدهید. این بخش به نظر خیلی جذاب است، چون شما می توانید هر قسمت از اسلحه را تغییر دهید. بخش Customize كردن شخصیت ها هم تغییر كرده است.


شما اینبار نه تنها با استفاده از Pointهای خود می توانید شخصیت ها را Upgrade كنید، بلكه هر بخش Upgrade شده ای را هم می توانید خیلی ریزبینانه تنظیم كنید و قابلیت های مختلفی برای آن انتخاب كنید. این Upgradeها می تواند هر چیزی (از بالا بردن قابلیت صدمه زدن اسلحه تا قوی تر شدن شپرد در مكالمه ها) باشند و این تغییرات بر ظاهر و همچنین گیم پلی و نحوه مبارزه ها و نحوه عملكرد دشمن مقابل شما تأثیر مستقیم دارد. نمایش Mass Effect 3 طبق انتظارات خیره كننده بود. در بخش اكشن، همچنان یك بازی تراز اول و در بخش RPG هم می شود خیلی راحت تر با آن ارتباط برقرار كرد. گرافیك بازی هم بسیار دیدنی است و علاوه بر جنبه های تكنیكی بالا مثل نورپردازی زیبا، بافت های با كیفیت، Draw to Distance جالب، از نظر هنری هم یك عنوان كاملاً موفق به نظر می رسد. با توجه به اینكه سازندگان هنوز وقت بسیاری پیش رو دارند، باید انتظار یك شاهكار دیگر از BioWare را داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

OS - Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo /equivalent AMD CPU

RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7

Disc Drive: 1x speed

Hard Drive: 2.5 GB of free space

Video: 256 MB* (with Pixel Shader 3.0 support) *Supported chipsets: NVIDIA 7900 or better; ATI X1800 or better. Please note that NVIDIA GeForce 9300, 8500, 8400, and 8300 are below minimum system requirements, as are AMD/ATI Radeon HD3200, HD3300, and HD4350. Updates to your video and sound card drivers may be required.

Sound: DirectX 9.0c compatible

DirectX: DirectX 9.0c August 2009 (included)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 847
  • بازدید ماه : 2,438
  • بازدید سال : 17,948
  • بازدید کلی : 425,952