loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 471 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (1)

نسخه جدید سری بازی های Spider-Man که مدتی پیش راهی بازار شد، یک تفاوت بزرگ با دو نسخه قبلی اش دارد. قرار است تا فیلمی با همین نام هم راهی سینما شود. استودیوی بازیسازی Beenox که در سال های گذشته به خوبی نشان داده که می تواند بازی های پلتفرم خوبی راهی بازار کند، کار ساخت این نسخه را عهده دار بوده تا ما شاهد عرضه The Amazing Spider-Man از سوی آن ها باشیم. حال ببینیم که آیا آن ها توانسته اند بازی خوبی راهی بازار کنند؟

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 716 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

چهار سوار آخر الزمان دوباره بازگشته اند تا بازیکنان را با ماجرایی جدید درگیر کنند. پس از عرضه نسخه اول بازی Darksiders کمپانی THQ نسخه دوم آن را نیز در دست ساخت قرار داد و اکنون این بازی راهی بازار شده تا دنباله اتفاقاتی که برای War شخصیت نسخه اول این بازی رخ داد را با برادرش Death دنبال کنیم. Darksiders II یک بازی بسیار جالب و هیجان انگیز است که می تواند شما را به سرعت مجذوب خودش کند، اما ببینیم که این بازی خوش ساخت چه نقاط قوت و ضعفی دارد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 772 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 یکی از رایج ترین موضوعاتی که در سینما و بازی های کامپیوتری به آن پرداخته می شود، مباحث خرافی- مذهبی است. محصولات زیادی در راستای نشر این گونه مقولات در دنیا عرضه می شوند که برخی از آنها با تمی فانتزی و حماسی نیز همراه هستند. چندی پیش کمپانی تازه کار Vigil Games با همکاری THQ کهنه کار دست به خلق یکی از همین آثار با نام Darksiders زده اند. این بازی ترکیب استادانه ای از چندین عنوان موفق و تراز اول چون God of War،The Legend of Zelda ،Soul Reaver و Prince of Persia است و باید گفت که سازندگان آن به خوبی از پس این الگوبرداری بر آمده اند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 531 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

تاریخ پندهای فراوانی برای آیندگان به همراه دارد و اتفاقات و ماجراهای گوناگونی را شاهد بوده است. اما اکثر ما فقط روایت هایی از آن دوران شنیده ایم و آن ها را با افکار خودمان ترکیب کرده ایم. دزموند مایلز (Desmond Miles) هم مانند ما یک فرد بسیار معمولی بود، اما زمانه برای او ماجرای باور نکردنی ای را ترتیب داده بود. مایلز هرگز تصورش را هم نمی کرد که روزی در قلب تاریخ قرار بگیرد و روزگاران قدیم را به چشم ببیند، لمس کند و حتی توانایی تغییر آن را داشته باشد. اما او این کارها را انجام داد و به قهرمانی تبدیل شد که می تواند آینده را برای انسان ها تغییر دهد. مایلز موش آزمایشگاهی ای بود که توسط کمپانی عظیمی به نام Abstergo به بازی گرفته شده بود. وقایع زیادی رخ داد تا او به این مسئله پی ببرد. اما ماجرا هنوز برای او ادامه دارد و مشخص هم نیست که تا چه زمانی درگیر داستان سرایی های Ubisoft در سری بازی های Assassin’s Creed خواهد بود. در نسخه جدید این سری از بازی ها ما با فصل تازه ای از زندگی دزموند و جد او اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore) روبرو می شویم.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 522 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر نگاهی به تاریخ بشر بیندازیم به حادثه ها و اتفاق های ریز و درشت زیادی بر می خوریم. اما در بین آن ها اتفاقاتی هستند که شاید اگر به وقوع نمی پیوستند تاریخ به شکلی دیگر رقم می خورد. در بین این اتفاقات می توان به جنگ های صلیبی، قرون وسطی و یا جنگ های جهانی اشاره کرد. اما کاش می شد که می توانستیم این اتفاقات را تغییر دهیم و یا از نزدیک شاهد آن ها باشیم. اما افسوس که نمی توان زمان را به عقب برد. تنها منبعی که می توان به آن مراجعه کرد کتاب های تاریخی است که به احتمال زیاد تحریف های زیادی هم در آن ها صورت گرفته است. اما شرکت بازی سازی Ubisoft با ساخت عنوانی به نام Assassin’s Creed ثابت کرد که می توان در تاریخ سفر کرد و حتی آن را تغییر داد. واقعا ایده این بازی بسیار خوب و نو آورانه است. تا قبل از این عنوان هیچ شرکتی این جسارت را به خرج نداده بود تا به مهم ترین وقایع تاریخ بشری به جز جنگ جهانی به این صورت به دنیای بازی های کامپیوتری وارد کند. نسخه شماره یک این بازی شبیه سازی خوبی از مکان ها و وقایع تاریخی جنگ های صلیبی را به نمایش در آورد. همین مسائل باعث شد که این بازی مورد استقبال عموم و حتی دست اندرکاران صنعت بازی های کامپیوتری قرار بگیرد. موفقیت نسخه اول این بازی به انگیزه خوبی برای ساخت نسخه دوم تبدیل شد. نسخه دوم بازی هم به قسمت دیگری از تاریخ می پردازد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 699
  • بازدید سال : 16,209
  • بازدید کلی : 424,213