loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

علیرضا ظفری بازدید : 2443 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

با یک سری از آموزش ها و تکنیک های FIFA 13 در خدمت شما هستیم که امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره به زودی آموزش تکنیک های Pes 2013 هم در وبلاگ قرار می گیرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 516 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

داستان این بازی قبل از دو بازی که در این مجموعه دیدیم روایت می شود و به همین دلیل با بتمنی جوان و خام و کم تجربه رو به رو هستیم. بتمن ( بروس وین ) در حین مبارزات خود با کسانی که در شهر گاتم اختلال ایجاد می کند با مشکلی بزرگ مواجه می شود. شخصیتی به نام Black Mask برای اینکه بتمن را از سر راه خلافش دور سازد ۵۰ میلیون دلار برای سر بتمن  جایزه می گذارد . با توجه به تریلر هایی که از بازی منتشر شده است شخصیت های جوکر ، Bane ، Dead Shot و Dead Stroke پیشنهاد وسوسه انگیز ماسک سیاه را پذیرفتند و با توجه به بازی هایی که از بتمن در گذشته دیدیم به نظر می آید که شخصیت های پنگوئن و Two Face و Scarecrow هم قصد کشتن بتمن را داشته باشند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 1193 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (1)

ازی با روایت بخشی حساس و سرنوشت ساز از زندگی فردی به نام جوئل (Joel) آغاز می شود. لحظه ای که او باید از تنها فرد با ارزش زندگیش سارا (Sarah)، در مقابل خطرات مختلف محافظت نماید. بازی همانند همه فیلم ها و بازی های این ژانر، در ابتدا با یک اتفاق پیش بینی نشده آغاز می شود. درست در شب تولد جوئل، خبر انتشار هاگ های نوعی قارچ انگلی با نام علمی Cordyceps یا سرچماقی ها در شهر پیتزبورگ، واقع در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به سرعت منتشر می شود و تعداد زیادی از مردم به این هاگ ها آلوده می شوند. طبق اظهارات نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسنده و کارگردان بازی، ایده اصلی این بخش از داستان پس از تماشای برنامه مستند Planet Earth در شبکه BBC در ذهن او شکل گرفته و مبنای اصلی چالش داستان TLoU را تشکیل داده است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 611 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

شکل گیری سری METRO که بر اساس کتاب هایی با همین نام ساخته شده اند، فصل جدیدی در بازی های تیراندازی اول-شخص به وجود آورد و شاید بتوان آن را از معدود عناوین سبک آخر الزمانی دانست که توانسته تأثیر زیادی روی بازیکنان داشته باشد. METRO 2033 که توسط THQ‌ منتشر شد، روند بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با ورشکسته شدن این کمپانی، Deep Silver این IP ارزشمند را خریدای کرد. METRO: Last Light که همچنان توسط استودیوی اکراینی 4A Games ساخته شده یکی از بازی های بحث برانگیز و جالب توجه امسال به حساب می‌آید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 652 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم با عنوان بی نظیری از کمپانی قدرتمند کپکام روبرو هستیم . بازی زیبای  Remember Me عنوان جدید کمپانی Capcom است که به تازگی توسط استودیوی Dontnod Entertainment منتشر شده است . این بازی در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است ، داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه‌ انسان می‌چرخد ، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است ، این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن‌ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد ، و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود. در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 16,214
  • بازدید کلی : 424,218