loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 601 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

دنیا در بازی های کامپیوتری پردردسرتر، سیاه تر، ترسناک تر، مرگبارتر از آن چیزی که در واقعیت رخ می دهد، دیده می شود. حمله بیگانه ها، جنگ های هسته ای، فضای آخرالزمانی، آزمایش های بیولوژیکی، حمله زامبی ها و از بین رفتن تمدن ها تنها بخشی از آن چیزی است که در بازی های امروزی مشاهده می کنیم. اینگونه فضاها، نه تنها مورد توجه بسیاری از بازیسازان قرار گرفته اند، بلکه بازیکنان نیز ارتباط ویژه ای با آن ها برقرار کرده اند.کمپانی Capcom نیز با سری بازی های بسیار محبوب Resident Evil تصویر ویژه ای از دنیای بیولوژیکی را به نمایش درمی آورد که خطر آن به مراتب بیشتر از جنگ های هسته ای است. در این سری از بازی ها شاهد بودیم که نقاط مختلف دنیا گرفتار اینگونه فعالیت ها شدند و نتیجه آن ها نیز چیزی جز از بین رفتن هزاران انسان نبوده است. از شهر Raccoon گرفته تا اسپانیا و آفریقا دستخوش آزمایشات بیولوژیکی شده اند، اما دنیای این سری منتظر اتفاق شوم تری است. اتفاقی که در Resident Evil 6 شامل یک منطقه خاص نمی شود، بلکه تمام دنیا رادر برمی گیرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

 

 

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 512 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (1)

سری بازی های Grand Theft Auto از معدود عناوین پرفروشی هستند كه در این نسل قربانی سیاست های منفعت طلبانه ناشر نشده اند و همواره با انتشار نسخه ای جدید، علاوه بر ثبت آمار و ارقامی سرسام آور، رو به جلو حركت كرده است. از این رو، می توان Rockstar‌ را به عنوان یكی از برترین ناشران نسل هفتم یاد كرد كه با عملكردی زیركانه توانست تمامی عناوین بزرگ خود را به تكامل رسانده و همچنین جان تازه ای به بازی های فراموش شده ای همچون Max Payne‌ و Red Dead ببخشد. در این صنعت بزرگ، محصولاتی هستند كه موفقیت تجاری آن ها تضمین شده و به همین دلیل Rockstar‌ همواره بزرگترین آن ها را می سازد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 569 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

کمپانی بزرگ Activision سرانجام تاریخ عرضه بازی Call Of Duty : Black Ops II را عنوان کرد. این بازی در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۲ عرضه میشود.

 داستان این سری از این بازی جذاب در سال ۲۰۲۵ رخ میدهد.در پیشنمایش این بازی شما ربات ها و حتی اسب ها رو در جنگ میبینید.جنگ نمایی از لوس آنجلس و خاورمیانه را نشان میدهد.

 فرانک وودس یکی از پیشکسوتان بازی Black Ops بیان کرده که این بازی در ۲ زمان دنبال میشود.یکی در سال ۱۹۸۰ که پایان جنگ سرد است و در آن زمان Alex Mason از بازی Black ops 1 وجود دارد.دیگری در سال ۲۰۲۵ و آغاز جنگ  سرد دیگر با وجود پسر آقای Alex Mason یعنی David .

 در این بازی ایالات متحده آمریکا و چین جنگ سرد دیگری را شروع کرده اند و علاوه بر اون تکنولوژی های پیشرفته روی کار اومده.از ربات گرفته تا اسلحه های بسیار پیشرفتهنویسنده این بازی کسی نیست جز David Goyer که نویسنده ی Batman Begins و Dark Knight هست این بازی در ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۲ برای PC و کنسول های Ps3 و XBOX 360 عرضه میشود.. 



 

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 352 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

مرجعی برای تمامی سوال های شما در مورد بازی هاست وبه زودی بازی های انلاین- رمز-ونحوه ی پشت سر گذاشتن مراحل بازی ها   برا شما علاقه مندان به بازی در سایت درج میشود.


امیر حسین فلاحتکار بازدید : 560 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

شرکت Ubisoft همبه جمع شرکت هایی پیوست که در حال ساخت عناوین مختلفی برای نسل بعدی هستند.

طبق لیستی که توسط سایت Gamers Globe دیده شده، استودیو Massive در حال ساخت یک عنوان کاملا جدید برای عرضه در نسل بعد است. این پروژه یک عنوان AAA انلاین خواهد بود و در ادامه لیست نوشته شده است: "آیا به دنبال ساخت بازی هستید؟ Ubisoft Massive در حال حاضر به دنبال یک برنامه نویس برای قسمت انلاین بازی نسل بعد خود است و شما می توانید عضوی از تیم بزرگ ما باشید که کیفیت و جزییات کاری آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همچنین می توانید در کنار طراحان اصلی ما کار کنید. این کار که به صورت تمام وقت می باشد، در استودیو ما در جنوب سوئد شهر Malmo برگزار می شود. "

 

جملات بالا متن این لیست بود. Massive در حال حاضر بر روی قسمت چند نفره Farcry 3 که قرار است در سپتامبر امسال عرضه شود، کار می کند.

 

هر روز اخبار متفاوتی در مورد کوچ کردن استودیوهای مختلف شرکت های بزرگی همچون EA , Activision , Sony و Microsoft به نسل بعدی در خبرگزاری ها اعلام می شود. آیا ممکن است که به زودی شاهد معرفی نسل بعدی بازی های رایانه ای باشیم؟ جواب همه این سوالات در E3 امسال داده خواهد شد. شاید!

منبع : ubisoft Massive

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 16,144
  • بازدید کلی : 424,148