loading...
اخبار بازی ها
عضویت

 

راهنمای عضویت :

1--بر روی عضویت در گروه زیر کلیک کنید.


اخبار بازی ها      

 

2.-در صفحه باز شده کافیست مشخصات خود را وارد نموده و بعد عضو شدن در سایت هر شب منتظر مطالب جذاب در ایمیل خود باشید. 


اخبار بازی ها

 

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


جنگ خان ها نگارش 5.5 در دنیای 20 آغاز شده است. با آغاز ورژن جدید همه چیز به شما بستگی دارد تا نژاد خود را به سوی پیروزی در نبردهای بیشمار روبرو هدایت نمایید!
ویژگی های جدید: ساختار دنیای جدید، منابع مستقل روی نقشه، شوالیه در اردوگاه، گپ گروهی. تغییرات در درمانگاه، تغییرات در نژاد و یگان ها، ارتقای یگان ویژه و نجیب زادگان.
به دنیای 20 وارد شده و از نبرد لذت ببرید! فرصت اولین نفر بودن برای آغاز بازی در جنگ خان ها 5.5 را از دست ندهید.

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 479 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

چند شماره ی اخیر فیفا عناوین موفقی بوده اند که توانسته با حفظ سیر صعودی خود در هر شماره بهتر از قبل ظاهر شوند . جدید ترین عنوان از این بازی هم چند هفته ی دیگر به بازار می آید تا به قول سازندگانش تکمیل کننده ی انقلاب باشد. اگر شماره ی قبلی را بهترین عنوان فوتبالی که تا کنون تجربه کرده ایم بنامیم اغراق نکرده ایم. یک عنوان کامل و کم ایراد که دوستداران فوتبال را ساعت ها مشغول خود ساخت . اما به هر حال ایراداتی هم داشت که با رفع آنها و ایجاد ویژگی ها و قابلیت های جدید اثری بهتر خلق می شود که FIFA 13 نام دارد . یکی از ویژگی های مهم فیفا که برای اولین بار در شماره ی قبل به وجود آمد برخورد طبیعی بازیکنان با یکدیگر بود که توسط موتور IMPACT ENGINE پردازش می شد. به کمک این انجین شاهد برخورد ها و درگیری های طبیعی بین بازیکنان بودیم که زیبایی های بازی را دوچندان می کرد. ولی این ویژگی ضعف هایی هم داشت و گاهی شاهد صحنه های نه چندان جالبی می شدیم که ناراحت کننده بودند .اما با توجه به وعده های سازندگان در شماره ی جدید علاوه بر آنکه ایرادات موتور برخورد رفع شده شاهد انیمیشن ها و حرکات جدیدی خواهیم بود . در این شماره توجه به سیستم حمله بیشتر شده و می توانیم شاهد مسابقاتی باشیم که سرشار از حملات متعدد هستند. البته از سیستم دفاعی غافل نشده اند و در این شماره دفاع منسجم تر و کار آمدتری را خواهیم دید . قابلیت جدید فیفا در بهره گیری از فرامین صوتی توسط کینکت است که می تواند بازیبازهایی که این عنوان را در کنسول XBOX 360 تجربه خواهند کرد را خوش حال کند. با توجه به تصاویری که از این بازی دیده ایم در زمینه ی گرافیک بازی پیشرفت قابل توجهی نداشته است وبه نظر می رسد سازندگان قصد دارند با بهبود های اندکی در این زمینه تا پایان این نسل در این بخش تحولی ایجاد نکنند. به هر حال فیفا عنوانیست که طرفداران چشم انتظار بی شماری دارد که در انتظار درخشش آن هستند .امیدواریم فیفا ۱۳ بهترین فیفایی باشد که تاکنون تجربه کرده ایم.

FIFA 13 VS PES 2013برنده کیست؟!


این سوالی است که جواب آن را شما باید بدهید ومیتوانید  نظرخود را درج کنید.

 

 

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 633 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (1)

Konami و سری بازی های PES نامی که هر سال بازیکنان بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند تا اوقات فراغت آن ها را پر کند. PES 2013 نیز آمده تا دوستدارانش را در طول یک سال پیش رو، وارد مسابقات، کل کل ها و برد و باخت های متعدد کند. اما آیا این نسخه از سری PES توانسته برای یک بازی سال 2012-2013 موفق ظاهر شود یا خیر؟

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

امیر حسین فلاحتکار بازدید : 516 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های ورزشی این نسل که هر سال بازیکنان زیادی را به سمت خودش جذب می کند، نسخه های جدید سری بازی های FIFA هستند. استودیوی کانادایی EA Sports هر سال با عرضه نسخه های جدیدتر این عنوان، هیجان این ورزش بسیار محبوب را به خانه ها می آورد. جدا از اینکه این عنوان در سرتاسر دنیا طرفدار دارد، تیم سازنده نیز هر سال سعی کرده تغییراتی را در بازی ایجاد کند تا نسخه های جدید در مقایسه با گذشته حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 592 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

IPهای جدید، همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده اند و توجه بسیاری را به خودشان اختصاص می دهند. این بازی ها به نوعی نقش خونی تازه بر پیکر صنعت بازی را دارند و به همین دلیل ساخت و تولید آن ها بیشتر از بازی های دنباله دار مورد توجه قرار می گیرد. یکی از همین بازی ها که به تازگی راهی بازار شده، ساخته جدید استودیوی Arkane است که Dishonored نام دارد. بازی ای که با سر و صدای زیادی راهی بازار شد و در این مدت تمام نظرها را به سمت خودش جلب کرده است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

علیرضا ظفری بازدید : 646 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید :

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام خدمت شما به سایت اخبار بازی ها خوش آمدید. تیم اخبار بازی ها در تلاش برای جلب رضایت شما بوده است.شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه بهتر مطالب به ایمیل تیم اخبار بازی ها (abfucomment@gmail.com) ارسال کنید.(تیم اخبار بازی ها)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک بهتر عمل خواهند کرد ؟
    گالری

    اسلایدشو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 16,201
  • بازدید کلی : 424,205